Компанія Karpatia, яка допомагає створювати персоналізовані страхові програми для команд в Україні, прийняла рішення перейти від ведення даних в таблицях Excel до використання CRM-системи NetHunt. Це було зроблено для того, щоб управляти даними більш ефективно, уникнути дублювання інформації, полегшити аналітику та об’єднати роботу різних відділів в єдиному просторі.
Перехід до нової CRM-системи дозволив уніфікувати процеси роботи з лідами, тендерами, акаунт-менеджерами та командою турботи. За допомогою більш ніж 220 автоматизацій в NetHunt CRM, Karpatia змогла прискорити обробку кейсів, зменшити кількість помилок та покращити якість обслуговування клієнтів.
За 8 місяців трансформації Karpatia перейшла до повного використання CRM-системи, що дозволило зробити процеси роботи більш ефективними та оптимізованими. Результатом стали швидші процеси, задоволені клієнти та єдина система для всієї команди, яка стала цифровим серцем компанії.