Американська автомобільна компанія Jeep планує відновити співпрацю з італійським футбольним клубом Ювентус. Логотип бренду знову з’явиться на футболках гравців перед Клубним чемпіонатом світу 2025 року. Представники обох сторін активно обговорюють умови нового партнерства. Раніше Jeep та Ювентус співпрацювали понад десять років, але відносини були припинені минулого літа. Пауза у співпраці дозволила компанії Jeep зменшити витрати з 45 мільйонів євро на рік до 25 мільйонів. Деталі нової угоди залишаються невідомими. Також було повідомлено, що футбольний клуб Тоттенгем зацікавлений у тренері Ювентуса.

Автор admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *