Компанія RozetkaPay вирішила впровадити CRM-систему NetHunt, щоб полегшити обробку заявок та покращити міжвідділову співпрацю. До цього рішення було прийнято через потребу автоматизувати процес обробки заявок, який включав участь чотирьох департаментів. Впровадження CRM дозволило компанії обробляти понад 1400 заявок щомісяця за 1 годину кожну. CRM забезпечує автоматизацію переміщення заявок між відділами, відправлення листів клієнтам, зміну статусів заявок та призначення задач. Крім того, CRM сприяє налагодженню міжкомандної співпраці, забезпечуючи єдину картку клієнта, прозорість комунікацій, візуалізацію воронки та контроль заявок на всіх етапах, чітке визначення відповідальних та задач, а також прозорість інформації для всіх відділів. Результатом впровадження CRM стала покращена координація роботи команд та можливість масштабування бізнесу без стресу.