Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль

Новини бізнесу - Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль

У першому кварталі 2025 року світові поставки смарт-годинників зменшились на 2% у порівнянні з попереднім роком, що вже п’ятий квартал поспіль зі спадом, повідомляє Counterpoint Research. Причинами цього стали зменшення зростання на ринку Індії та скорочення постачання годинників Apple Watch. У той же час, в Китаї спостерігалося зростання на 37%, що є рекордним показником з кінця 2020 року. Незважаючи на зниження на 9%, Apple залишається лідером завдяки збільшенню кількості користувачів iOS. Huawei та Xiaomi також показали значний ріст завдяки широкому вибору товарів, конкурентоспроможним цінам та підсиленню позицій на внутрішньому ринку. Samsung, натомість, зазнала зниження на 18% через втрату попиту на старі моделі годинників. Аналітик Балбір Сінгх зауважив, що споживачі все частіше обирають моделі у ціновому діапазоні $100-200, де відзначено зростання на 21%, тоді як продажі найбільш доступних моделей впали на 17%. Популярність дитячих смарт-годинників також зросла, з китайським брендом Imoo на чолі. Китай залишається найбільшим ринком для цих пристроїв. Попит також зростає в Північній Америці, Європі та Азії, оскільки батьки все частіше вибирають смарт-годинники як альтернативу смартфонам для своїх дітей. В Counterpoint передбачають, що ринок почне відновлюватися вже цього року з очікуваним зростанням на 3%. Цьому сприятиме використання штучного інтелекту, покращені датчики здоров’я та сертифікація окремих пристроїв як медичних виробів, а також зсув попиту на бік преміальних моделей з високою функціональністю та глибшою інтеграцією в екосистеми.

Автор admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *