Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

Новини бізнесу - Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами - експерт

Останнім часом месенджери перетворилися на основний засіб спілкування між брендами та споживачами, а не просто додатковим каналом комунікації. Директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко зазначив, що користувачі витрачають все більше часу у чатах, де легше та швидше взаємодіювати з бізнесом, ніж у соціальних мережах. Платформи, такі як Telegram, WhatsApp і Viber, стали важливими для продажу продуктів та спілкування з клієнтами, дозволяючи компаніям уникнути залежності від алгоритмів Facebook або Instagram. Бренди використовують месенджери для надання персоналізованої інформації про продукти, ексклюзивного контенту, чат-ботів для підтримки клієнтів та формування спільнот. Дослідження показують, що 91% клієнтів у світі хочуть отримувати допомогу у режимі реального часу, що свідчить про зростаючу популярність месенджерів як інструменту для взаємодії між компаніями та клієнтами. У майбутньому ці інструменти можуть стати замінниками e-mail-маркетингу та соціальних мереж у багатьох галузях.

Автор admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *