Компанія Meta у 2024 році може отримати близько 10% від загального обсягу продажів, що становить приблизно $16 млрд, від розміщення реклами шахрайських схем і заборонених товарів. Внутрішні документи компанії свідчать про те, що реклама фейкових інвестиційних проєктів, незаконних онлайн-казино, шахрайських інтернет-магазинів та заборонених медичних засобів поширюється через сервіси Meta, зокрема Facebook та Instagram. Meta заробила у 2024 році понад $164,5 млрд, з яких близько $7 млрд було отримано від такої реклами. Кожного дня користувачам показується до 15 мільярдів оголошень цього типу. Компанія намагається боротися з фейковою рекламою, але водночас є занепокоєння, що її видалення може вплинути на фінансові результати. Meta стверджує, що деякі оголошення не порушують правила платформи після перевірки.

