Фахівці Центру організації дорожнього руху (ЦОДР) провели імітаційне комп’ютерне моделювання транспортних і пішохідних потоків. За результатами моделювання з’ясувалось, що наземний перехід біля метро Університет – безпечна ідея, що не створить проблем, ні в ранковий, ні в вечірній пік. Водії Києва не відчують змін.
Результати моделювання:
Для водіїв, які прямують бульваром Тараса Шевченка у напрямку центру міста зранку:
Середній час проїзду транспорту по бульвару Тараса Шевченка в ранковий пік в центр міста збільшиться всього на 0,8 секунди (+0,2%), а простою на цьому шляху – на 0,2 секунди (+0,1%).
Середня довжина черги (затору) перед перехрестями – зменшиться на 12,5 метрів завдяки дозуванню потоку.
Для водіїв, які повертаються з центру міста бульваром Тараса Шевченка ввечері:
Середній час проїзду транспорту в вечірній пік із центра міста – збільшиться на 8,7 секунди (+1,2%).
Середній час простою транспорту в заторі (без руху) – збільшиться на 1,6 секунди (+0,6%).
Середня довжина черги (затору) перед перехрестями – зменшиться на 26,7 метра (-7,3%). Також за рахунок дозування потоку.
Для пішоходів:
Безбар’єрний шлях (зокрема для маломобільних груп громадян) від станції метро Університет до вул. Пирогова скоротиться на 500 метрів, витрати часу – не менше ніж на 10 хвилин.
Синхронізація нового світлофорного об’єкту на наземному переході з уже наявними світлофорами забезпечить стабільний рух автотранспорту на бульварі Тараса Шевченка в режимі «зелена хвиля».
Імітаційне комп’ютерне моделювання транспортних і пішохідних потоків на бульварі Тараса Шевченка

