Нафтопостачальне судно Viking Energy, яке відправиться в море після модернізації для роботи на аміачному паливі, затримається на два роки і вийде на воду не раніше 2026 року. Після переобладнання воно стане першим у світі судном, що працюватиме виключно на аміаку, сприяючи скороченню викидів вуглекислого газу в морській галузі. Проте існують складності з інфраструктурою для безпечного використання аміаку через його токсичність, вибухонебезпечність та корозійність. Експерти висловлюють занепокоєння щодо екологічного аспекту, оскільки аміак може утворювати азотні оксиди, небезпечні для дихання. Пропонуються рішення, такі як використання паливних елементів на аміаку, які не утворюють азотні оксиди, або аміачні каталізатори для уловлення небезпечних речовин. Інші компанії також працюють над використанням аміаку як палива у морському транспорті, хоча цей процес буде тривалим і складним.