Посадовцю Київської міської державної адміністрації повідомлено про підозру в службовій недбалості, що призвела до зупинки частини синьої гілки метро. Про це повідомила пресслужба Оісу генерального прокурора в середу, 13 серпня.

Дії заступника директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА кваліфіковано за статтею Службова недбалість.

На початку грудня 2023 року у зв’язку із затопленням тунелю між станціями Деміївська – Либідська та потенційною загрозою виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру, рух поїздів на ділянці між станціями Либідська – Теремки зупинили. В той час КМДА ухвалила рішення організувати перевезення пасажирів автобусами, які дублюватимуть маршрут зачинених станцій метрополітену.

Закриття станцій метрополітену, внаслідок чого було недоотримано прибутки від перевезення пасажирів та організація дублюючих маршрутів наземного транспорту, коштували бюджету столиці 164 млн гривень. Саме на таку суму спричинено збитки столичній громаді.

Встановлено, що заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури, який одночасно є начальником управління дорожньої інфраструктури, не контролював роботу комунального підприємства Київський метрополітен з питань, що віднесені до компетенції управління, а також не брав участі в організації робіт з усунення наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах транспортної інфраструктури, що згодом і призвело до тимчасового закриття станцій метрополітену.

Вирішується питання про обрання підозрюваному запобіжного заходу та відсторонення від посади.

Раніше підозри у службовій недбалості, що призвела до тимчасової зупинки роботи кількох станцій метрополітену, отримали посадовці метрополітену.

  • колишній керівник КП Київський метрополітен (за даними розслідування, не проводив оцінку ризиків виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах КП, не вживав заходів щодо забезпечення довгострокової служби споруд і запобігання появі їх несправностей);
  • директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА (попри обізнаність щодо загрози аварійної ситуації, яка могла призвести до руйнування тунелю, не вжив жодних заходів для її усунення);
  • начальник служби колії, тунельних споруд і будівель та головний інженер метрополітену (не проводили огляд тунелів, обстеження та спостереження за ослабленими конструкціями і спорудами).
  • Автор admin

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *