Компанія Zakaz.ua стикнулася з викликом управління даними в B2B-сегменті з довгим циклом угод. Щоб покращити стратегічні рішення, вони вирішили впровадити українську CRM-систему NetHunt CRM. Після впровадження, дані про клієнтів, комунікації та угоди стали централізовані, що дозволило команді швидше та ефективніше приймати рішення. Автоматизована звітність дозволила керівництву отримувати актуальні дані у реальному часі, а також аналізувати ключові показники ефективності без зайвих зусиль. Завдяки цим змінам, команда може прогнозувати прибуток, оптимізувати маркетингові стратегії та підвищувати продуктивність роботи. Впровадження NetHunt CRM дозволило покращити управління даними та підвищити ефективність роботи відділу по роботі з брендами компанії Zakaz.ua.

Автор admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *