Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який був оновлений вперше з 2003 року. Знак “S”, який використовувався з 1958 року, залишив свою форму, але отримав новий вигляд: став плоскішим із тонкими контурами по краях та покриттям кольору “яскраве срібло”. Це зроблено для кращого відображення на екранах смартфонів і в цифровому середовищі. Президент компанії Suzuki Тосіхіро Сузукі пояснив, що оновлений логотип відображає їхнє прагнення створювати цінність для клієнтів і готовність приймати виклики нової епохи. Новий знак буде представлений на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show у 2025 році, а потім буде поступово впроваджуватися у всі серійні моделі бренду. Важливою особливістю оновлення є можливість встановлення нового логотипу навіть на вже існуючі автомобілі без необхідності змінювати дизайн.