У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні витратили понад 4 мільярди гривень на рекламу своїх препаратів. Вони використовують цю рекламу, щоб залучити більше клієнтів, але витрати на неї потім переносять на пацієнтів, включаючи в ціну ліків. Найбільше коштів компанії витратили на рекламу на телебаченні. Також вони активно рекламуються в інтернеті, витрачаючи значні суми на рекламу у соціальних мережах та інших онлайн-платформах. Деякі препарати можуть коштувати пацієнтам дорожче через великі витрати на рекламу. У Європейському Союзі реклама ліків обмежена, а у деяких випадках заборонена, але в Україні фармацевтичні компанії активно рекламують свої препарати на різних платформах, включаючи платну рекламу для лікарів та участь у форумах.

Автор admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *