Французький антимонопольний регулятор наклав на компанію Apple штраф у розмірі 150 мільйонів євро за зловживання своїм домінуючим положенням у сфері мобільних додатків для iOS та iPadOS. Основним аргументом стало впровадження компанією механізму App Tracking Transparency, який ускладнив роботу стороннім додаткам, оскільки вони повинні були отримати дозвіл на відстеження активності користувачів. Регулятор прийшов до висновку, що цей механізм не був необхідним для захисту персональних даних і давав Apple недобросовісну перевагу на рекламному ринку. Apple відзначила, що App Tracking Transparency надає користувачам більше контролю над їхніми даними, а сам механізм має підтримку серед споживачів і органів захисту даних. Це є ще одним ударом по політиці компанії після раніше проведених розслідувань у США та ЄС щодо обмеження конкуренції в App Store.