За даними нардепа Юрія Заславського, виробники лікарських засобів в Україні не знизили ціни на свою продукцію після скасування маркетингових угод, вважаючи, що відповідальність за це покластили на аптеки. Відтепер аптеки не можуть укладати угоди з виробниками, які дозволяли їм пропонувати знижки на ліки, що робило їх доступнішими для споживачів. Попри це, ціни на ліки не тільки не знизилися, але й продовжили зростати. Заславський зазначив, що виробники підняли ціни в середньому у 2-2,5 рази у 2024 році, пояснюючи це високими витратами на маркетинг. Відтепер аптеки, позбавлені доходу від маркетингових угод, змушені самостійно покривати свої витрати. Заславський побоюється, що заборона маркетингу може призвести до тіньових схем та втрати надходжень до держбюджету. Він закликав до повернення маркетингових угод із прозорим оподаткуванням, а також до балансованого регулювання діяльності аптечних мереж, дистриб’юторів та виробників, як це відбувається в Європі.